2013 m. balandžio 25 d., ketvirtadienis

Tiramisu

Esu gaminusi tiramisu tortą ir tiramisu putėsius, taip pat esu gaminusi ir klasikinį tiramisu, tik receptas tą kartą neatkeliavo į blogą. O šį kartą atkeliavo. Iš tikrųjų tiramisu tai toks desertas apie kurį tikrai nereikia daug pasakoti, nes visi jau viską žino. Jo gaminimo procesas labai paprastas todėl tinka ir pradedantiesiems ir tinginiams. 
Vienintelis dalykas, kuris man nelabai patinka tai neretai naudojami neapdoroti kiaušiniai. O aš tokių naudoti nerizikuoju, todėl rinkausi receptą, kuriame naudojami pakaitinti garų vonelėje tryniai.
P.s. čia jau 50 desertas mano bloge. Įdomu būtų paskaičiuot kiek cukraus jiems sunaudota. Tikrai paskaičiuosiu.

Papildymas. Paskaičiavau  - 8 kg 362 g. Dar kept ir kept.


Reikės (5 porcijoms):

4 tryniai
500 g. maskarponės
200 ml grietinėlės
4 v. š. cukraus
200 ml stiprios kavos
50 ml kavos arba grietinėlės likerio (brendžio)
200 g. damų pirštelių
4 v. š. karčios kakavos

Paruošimas:

Kavą užpilkite verdančiu vandeniu ir atvėsinkite. Ją perkoškite ir supilkite alkoholį. 
Trynius muškite į geležinį dubenį, sudėkite cukrų, šiek tiek išmaišykite. Dėkite dubenį su tryniais ant garų vonelės ir intensyviai maišykite šluotele apie 6 min. Tuomet nuimkite nuo garų vonelės ir plakite dar apie 4 min. Atvėsinkite.
Tuo tarpu suplakite grietinėlę iki standžių putų. 
Į maskarpone sudėkite trynių masę ir viską išmaišykite šluotele. Tuomet sukrėskite grietinėlę ir tuomet jau mentele lengvais judesiais mases sumaišykite taip, kad grietinėlė neprarastu savo purumo. 
Tuomet pasiruoškite indelius arba indą, kuriame serviruosite desertą. Damų pirštelius akimirkai merkite į kavą ir dėkite į indo dugną, tuomet uždenkite sausainius sluoksniu kremo, taip sluokniuokite iki pat viršaus, ant paties viršaus dedami kremą. Jį išlyginkite ar pašiauškite, kaip labiau patinka. Viršų apibarstykite kakava. Desertą skaniau pašaldyti kelias valadas ir tuomet prieš patiekiant apibarstyti kakava. Tačiau galima ragauti ir iš kart pagaminus. 

Skanaus!

Šaltinis: čia



2 komentarai:

  1. Sveikinu nu 50-u desertu!! 8 kg cukraus yra NULIS!!! as maziau negu 5 kg cukraus niekada neperku (o kur dar rudasis cukrus, cukraus pudra...); tavo tiramisu atrodo super skaniai; ir indelis labai grazus; tokia ypatingai apetitna nuotrauka;

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū Aušra, aš cukraus irgi labai daug perku, galima būtų ir mažiau, esu skaičius kažkieno komentarą, jog šeima per metus išnaudoja 1 kg cukraus. Tai matyt pas mane taip niekada nebus ;))

      Panaikinti