2011 m. gruodžio 20 d., antradienis

Apelsinų likeris

Pagaliau pagaliau yra kada atsipūsti, pagalvoti apie artėjančias šventes ir ką nors pasigaminti. Vienas įrašas per visą mėnesį byloja kokia aš buvau užsiėmus, tačiau dabar viskas jau kitaip. Vakar mano virtuvėje vyko įvairių nematytų ir nenaudotų skysčių virimas, pilimas, košimas ir kitokie procesai. O viskas dėl to, jog aš tiesiog nemėgstu jokio alkoholio kuris nėra saldus. O koks alkoholis pats saldžiausias? Žinoma, kad likeris. O tie parduotuviniai likeriai man tiesą sakant nusibodo, todėl Kalėdoms susimasčiau išisivirti sau butelaitį apelsinų likerio! Aišku visko juk neviriau, nes alkoholis tam tikroje tempratūroje išgaruoja, bet šiandien ne apie fiziką ar chemiją, kas čia bebūtų. 



Reikės:

1 kg apelsinų
250 ml vandens
250 ml balto sauso vyno
0,7 l degtinės
žiubsnelis maltos kalendros
450 g cukraus
poros mėtų šakelių

Gaminimas:

Į puodą pilam vandenį, vyną ir cukrų viską verdam kol pasidarys tirštesnis sirupas. Nulupam vieną apelsiną supjaustom žievelę juostelėmis, apelsino sultis išspaudžiame. Likusiems apelsinams nutarkuojame žieveles ir išspaudžiame sultis. Kuomet sirupas išvirs, jį išjungiame, beriame visas žieveles, pilame apelsinų sultis, ir patikrinę jog skystis nėra karštas supilame degtinę, beriame žiubsnelį kalendros ir viskas. Dengiame puodą dangčių ir paliekame bent 4 h pastovėti. Po 4h perkošiame likerį per sietelį, į butelius dedame po mėtos šakelę, supilame likerį ir dedame į šaldytuvą, kad atšaltų. Iš turimų kiekių apytiksliai gaunasi du buteliai 0,7 talpos.

Skanaus!

Šaltinis : Dovanos iš virtuvės












Ir kokios gi Kalėdos be kalėdinių dainų, ir kokios gi dainos be mano mėgstamiausios grupės!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą