2013 m. rugpjūčio 26 d., pirmadienis

Juostelės su džemu

Taigi apleistieji mano blogo skaitytojai, kurie panašu paskutiniu metu čia ateina vedami bruknių manijos. Aš ir vėl čia. Ir vėl su saldžiu receptu. Nors ir ne tortas, bet vis šis tas saldaus. Iš tiesų visi blogai vasarą ,,numeta'' tempą ir atostogauja taigi aš darau tą patį beveik ramia sąžine. Beveik.
Aš ir pati jau visai pasiilgau tų tortų, bet tiesą pasakius, kol kas neradau jokio įdomaus recepto, todėl kol kas jų ir nekepu. Bet kai rasiu, būtinai pagaminsiu. Yra viena kita mintis, bet nežinau, kada ji bus realizuota.
Taigi, o juostelės tai be abejonės skanios, nes kitokios jos ir būti negali. Tikiu, kad tie kas aplanko mano blogą ir turėjo bruknių tikrai išmėgino mano bruknių su apelsinais receptą. O jeigu išmėginot, tai siūlau kaip tas atsargas dabar naikinti. Taigi gaminau šias juosteles su savo bruknių uogiene ir turiu pasakyti, kad ta uogienė čia nerealiai tinka. Taip kad nesnauskit. 


Reikės:

430 g. miltų
245 g. sviesto
155 g. cukraus
1 didelis kiaušinis
1/2 a. š. kepimo miltelių
žiubsnelis druskos
40 g. vandens
200 g. rūgščios uogienės
50 g. riešutų (labiausiai matyt tinka žemės)

Paruošimas:

Miltus, cukrų, kepimo miltelius ir druską sumaišyti dubenyje kuriame minkysite tešlą. Tuomet kiaušinį suplakti ir 40 g. plakinio supilti į 40 g. vandens. Likusį kiaušinį atidėti aptepiui. Į miltus sutarkuoti labai šaltą sviestą ir įtrinti pirštais visą sviestą į miltus, kol gausis drėgni trupiniai. Tuomet supilti vandens ir kiaušinio mišinį bei išminkyti tešlą. Išminkius tešlą aš padėjau ją šiek tiek pašalti šaldytuve tol, kol skaldžiau riešutus.
Taigi riešutus paskrudinkite, nuimkite odeles ir sugrūskite. 
Tešlą iškočiokite ant miltuoto paviršiaus ir pjaukite pailgas  vienodo dydžio juosteles. Man viso gavosi 40 juostelių, taigi 20 sausainių. Pusę juostelių sudėkite ant kepimo popierium išklotos skardos, ant jų tepkite apie 1,5 a. š. uogienės ir ant viršaus uždėkite kitą juostelę. Tuomet viršų aptepkite kiaušinio plakiniu ir apibarstykite riešutais. Kepkite kol paruduos iki 220 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. 

Skanaus!


Šaltinis: čia

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą