2013 m. vasario 12 d., antradienis

Valentino tortas


You're just too good to be true
Can't take my eyes off of you.

Kaip sako Andy Williams, o aš sakau visur aplink tik blynai blynai blynai. Tuo tarpu aš ne kaip visi pastarosiomis dienomis kažkodėl visai ne į blynų gamybą buvau pasinėrus. Šitą ligą reikia kažkaip gydyt. Aš gi nekenčiu plauti indų, tai kodėl aš vis gaminu. Ir ne bet ką, o tą, kas išterlioja visus mano esamus indus virtuvėje. Bet iš kitos pusės vakar į paštą atėjo siuntinys, kurio funkcinį pranašumą prieš bet ką kitą reikėjo kuo skubiausiai išbandyti. Tai besisukantis padėklas torto gaminimui. Kiek laiko aš jau vis ruošiaus jį pirkti. Ir pagaliau prisiruošiau. Dabar torto gamyba daug paprastesnė, tikras išsigelbėjimas. Suskambėjo, kaip iš teleparduotuvės, bet tai tiesa. Na, o tortas taip sakant artėjančios Valentinų dienos proga. Kas švenčia, kas ne. Aš nešvenčiu, bet kada daugiau pasitaiko proga išsikepti širdžių formos tortą su visokia atributika. 





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą